مناجات
¤محمد مصطفی¤ ...اهل سنت...
¤صلی الله علیه وآله و سلم¤
تاريخ : پنج شنبه 7 شهريور 1392برچسب:مناجات,مناجات با خدا,مطلب,مطلب دینی,داده ات نعمت و نداده ات حکمت,دعا, | نویسنده : آقای...

 چه زیبایی، معشوق من؛
اسمت، حست، عشقت، دردت، درمانت، داده ات، نداده ات، وصلت، هجرانت؛؛
و رؤیای مجنون شدنت، همه زیباست؛
مرا مجنونِ وصالت کن، ای پروردگار مهربانم ...
خدایا
بر داده و نداده ات شُـــکر
که داده ات نعمت است و نداده ات حکمت
خداوندا!
 تو را من دوست می دارم
و می دانم تو نور آسمان و هم زمینی
هر لحظه با من از خودم نزدیک تر هستی
تو گرمای محبت را ، عنایت کن
زمینی بنده ام، اما یقینی آسمانی را عطایم کن

خدایا مزه زیبای بخشش را به کام قلب ما بنشان
تو لبخند رضایت را عطامان کن
خدایا قلب ما را
منزل پاک خودت را
از حسادت ها، رهایی ده
خدایا قدرتم ده
تا ببخشم آن که من را سخت آزرده ست

خدایا من چه می گویم؟
چنان کن که می خواهی
مرا آن کن، که می دانی !



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







پیج رنک

آرایش